Min trogne läsare!

2011-10-08 | 20:00:55
Felicia:
"nu kommenterar jag igen.. haha
Jag har skickat intresseanmälan och ska på möte om nån vecka, har skickat anmälan till Explorius :) 
Gjorde du delstatsval? :) 
sorry om jag frågar massa, men är nyfiken! ;D haha"
- Be absolut inte om ursäkt, det är sådana som du, som skriver kommentarer som får mig att vilja fortsätta skriva. Utan kommentarer är det som att skriva till någon, sms eller vad som helst och inte få ett svar. Så skriv så mycket du vill och orkar. Jag blir super glad och tycker det är underbart att komma in på bloggen o se kommentarer (kan verkligen göra min dag! :D
Nu till frågan ;) - Japp, jag gjorde delstatsval. Dessa var: 1. Florida 2. Kalifornien & 3. Arizona
Om du vill får du gärna lägga till mig på Facebook så kan jag ta in dig i en grupp där vi som åker nästa år är medlemmar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra

hej, är du en 12/13:onare? :)

2011-10-09 @ 21:38:42
URL: http://alexandrafredblad.spotlife.se
Postat av: Julia

Hur lyckades du få ihop så mycket pengar? har länge velat åka som utbytesstudent men har inte pengar :(

2011-10-12 @ 14:31:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0