Moving forward

2011-10-19 | 23:36:47
Äntligen säger jag bara! Har ringt till 9 olika ställen efter min BVC. Dock finns den ingen stans, dom kanske har tappat bort den? Jag har i alla fall på andra sätt fått fram vilka sprutor jag tagit och så. Så som det ser ut nu måste jag ta 1 stelkrampsspruta och tre sprutor Hepatit B. Känns verkligen som om allt blev mycket lättare nu!

11 dagar kvar, sen ska application vara inne! Jag ska skriva lite på mitt personliga brev nu sedan ska jag verkligen sätta mig ner och skanna in allt i helgen. Det e en himmla massa papper som ska skrivas på och grejer! Men gud vad glad jag kommer bli när pappren är ivägskickade till USA, längtar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0