Día 2 - Valencia

2012-04-18 | 21:20:25
Dag två nu då. Dagen börja med en himelskt god frukost vid 10 tiden efter det blev det två timmars praktik på golfbanan. Jag och Marielle fick åka med en trevlig spanjor som kunde ytterst lite engelska så jag fick allt sätta mina spanska kunskaper på prov! Jag tycker i alla fall att vi hade en supertrevlig praktik även om vi inte sa så mycket,, Spanjorerna lärde oss slå med golfklubbor på "pinnar" och på fredag ska vi få äran att få slå på golfbollar, helt otroligt!
Efter praktiken åt vi lunch, lika gott som gårdagen! Efter det blev det en sovstund och därefter plugg i ett par timmar. Jag Marielle och vår rektor körde ett hårt pass på gymmet med massa snygga fotbollskillar som kolla in oss ;) tror vi i alla fall...
Nu har vi precis ätit bufé med massa god mat; en film sedan sovdax :)
Det är supersegt att ladda upp bilder så det kommer kanske några imon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0