Valencia! Here I come!

2012-04-16 | 23:11:51
Sorry för dåligt update! Varit väldigt upptagen under lovet med att framför allt köra bil och jobba. Imårgon åker jag i alla fall till Valencia för att spendera tre veckors praktik där på ett hotell, sooo excited! Har packat hela kvällen och plockat ut nästa hälften av allt som jag packade i.. Kommer ändå inte kunna köpa med något med hem för de kommer väga för mycket. Jaja de ordnar sig nog! Vi får se hur de blir med uppdaten när jag är där men kan ju meddela att det bara är 3 månader o 4 dagar tills jag åker! Alltså typ 95 dagar! Helt galet hur fort tiden går, men nu ska jag verkligen ta vara på den tiden jag har kvar i Sverige innan ja lämnar lilla landet lagom.
Helt klart är detta vad jag kommer spendera veckorna till ;)
Always- Be free minded

Kommentarer
Postat av: Alma

Ååå herregud vad härligt praktiken!!!

2012-04-17 @ 00:44:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0