All at once!

2012-08-11 | 03:53:43
Fick en fråga om jag har instagram och det har jag, bara att följa om du är intresserad: alltidlillan

Denna veckan nu då. Har haft uttagning till badminton lagen varje dag denna veckan. Men innan man får vara med i skolsporter måste man gå till en läkarmottagning för en hälsoundersökning så det gjorde jag förra måndagen, gick prima och jag var helt frisk! Uttagningarna har varit mellan 16.15-17.45 så vi har fått stanna i skolan i två timmar, spenderat dem i biblioteket och gjort läxor, om vi haft några.
 
De två första dagarna var det fys, mina vader var minst sagt döda på tisdagskvällen! Sedan onsdag och torsdag var det badminton matcher som gällde vilket känns i min högerarm som bara vibrerar hela tinden för att jag inte är van vid att använda den haha Men uttagningarna har varit väldigt roliga och jag var inte särskillt nervös alls inför det. Gjorde mitt bästa under veckan och jag kom med i Badminton Versity laget! Dock vet jag inte hur duktiga dom är men jag blev väldigt glad i alla fall! Så måndag till fredag är det träning kl 16. 
 
Annars denna veckan har jag inte gjort så mycket, käkat mina 2 första hemlagade middagar här i Amerika! Gjort läxor och kollat film. 
Imon lördag ska jag och Nathalie på möte hos våran lokala kontaktperson och träffa de utbytesstudenter hon är kontaktperson till, ca 20 st, ska bli väldigt kul! Sedan på söndag vet jag inte riktigt hur planerna ser ut men ser fram emot morgondagen i alla fall!
 
Här är en sjukt fin film som jag och min grupp gjorde i sports med. Väldigt kreativa! (Jag filmar)
 

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Hej! Ville bara passa på och säga att jag älskar din blogg(jag är faktiskt seriös när jag säger det, har döpt din blogg till den fantastiska bloggen! I mina bokmärken hehe) och jag är så sjuuukt avundsjuk på dig! Så passa på och njut nu! Och om någon helt random människa följer dig på instagram så är det jag hehe x)

2012-08-13 @ 23:48:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0