Game days!

2012-08-31 | 04:34:00
Igår och idag hade vi badminton match. Igår spela vi borta mot ngt lag i Scottsdale så det tog en timma med den gula bussen (!!) dit. Första gången jag åkte gul buss, kan lugnt säka att våra Svenska bussar är mycket mordänare, men de va ändå lite häftigt att åka en gul skol buss ;)
Vårat lag vann gårdagens games men förlora dagens mot Perry, en skola i närheten. Jag är en väldig tävlings människa så när det inte går bra för mig blir jag riktigt förbannad. haha Så min "lagkamrat" sa att jag skulle lugna mig, not a good idea! Jag flippa över och spela inte direkt bättre. Men jag hade ändå väldigt roligt! För att aldrig spelat innan är jag faktiskt stolt över mig själv! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0