How life should be

2012-08-18 | 19:13:26
 Jag har en tendens av att vakna väldigt tidigt på morgonen så kl 7 gick jag upp idag, plugga och skypa med mamma och pappa och kom nyss hem ifrån en springtur i värmen, gött att få komma ut och röra på sig.
Idag har jag varit här i exakt 4 veckor. Tiden går så sjukt fort. Allting rullar på och man kommer in i vardagen. Medans andra inte ens kommit till USA har nästan första halvan av terminen gått för min del. 
Här kommer filmerna som jag skulle lägga upp igår!
 
 
Amerikanarna testar på djungelvrål och försöker lära sig Svenska. 
 
 

Kommentarer
Postat av: Hanna :)

Ville bara passa på att säga att jag älskar när du lägger upp videos! Så fortsätt med det :D

2012-08-22 @ 19:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0