I'm a princess

2012-08-17 | 04:31:05
Okay! De senaste dagarna nu då. I tisdags var det en vanlig dag, skolan sedan träning och hem för middag och plugga. Även igår var det likadant, hade block dag så lektionerna jag hade var, ECE, Dans och Historia varje lektion i nästa 2 timmar, sega dagar! Sedan som vanligt träning med trevliga människor! Satt och plugga hela kvällen, tog mig ett bad, sedan stupa jag i säng. Idag hade jag Engelska, Grafisk design och Sports medicin. Gick dock ifrån lektionen grafisk design för var på Pizza party med alla andra utbytisar på skolan + student komiteen och rektorn mm. Mycket trevligt! Pratade om hur det var i våra länder, planer under året och liknande. Vi är 6 utbtesstudenter på skolan men med 2500 elever märks det inte av, tror jag hehe. Under sports medicin gjorde vi lite olika uppvärmningar och stretch övningar.
 
Kom nyss hem ifrån träningen, har varit mulet och sådär idag vilket märktes av på träningen då alla var helt borta i huvudet och jättetrötta haha, Nu ska jag väl göra lite läxor sedan blir det en film och sängen :)
 
Helgens planer är inte helt bestämda men vi får se vad som händer!

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Kommer ihåg när vi också hade pizza party på basha! Verkar som om ni är många utbytesstudenter i år, var kommer alla ifrån?:) och har du mr. barber som counselor btw? Haha han är bäst. Verkar som om du har det toppen, följer varje inlägg med spänning;)

2012-08-17 @ 12:47:33
Postat av: Jannike

Åh vad underbart roligt att plugga i USA! Det har jag alltid drömt om. Eller drömt och drömt, vill man så kan man, men det har alltid varit något annat som kommit i vägen. Jag var Au Pair i USA ett år, har sedan dess bott lite här och där och bor just nu i Mexico sedan 2 år tillbaka. Bor i en liten stad ca 6 timmar med bil ifrån gränsen till Arizona. Har precis upptäckt din blogg! Väldigt trevlig. Ska läsa vidare nu men var i Arizona bor du?

2012-08-18 @ 00:54:53
URL: http://ohralfie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0