Please take me to Disneyland.

2012-08-15 | 06:19:10

Händer inte så mycket mer här än skolan och badminton träning, så kommer med lite svar på frågor!  

 

Hanna :)Om: 
Hej! Ville bara passa på och säga att jag älskar din blogg(jag är faktiskt seriös när jag säger det, har döpt din blogg till den fantastiska bloggen! I mina bokmärken hehe) och jag är så sjuuukt avundsjuk på dig! Så passa på och njut nu! Och om någon helt random människa följer dig på instagram så är det jag hehe x)

- Vad glad jag blir, du är grym! Kommentarer som denna gör helt klart min dag! Jag njuter för fulla muggar, vill du göra ett år som det här? Ta chansen! Hihi vad spännande! Kommentera gärna någon blid så jag vet med du är :) 





 

 


rebeckaOm: 
hej, jag funderar på att åka som utbytesstudent till usa och jag har en fråga. hur gjorde du för att tjäna ihop så mycket pengar? har du några bra tips? :D 



- Vad roligt! Ta chansen, jag tror på att du klarar det! Kolla detta inlägget! Dock måste ta tillägga att mina föräldrar betalat en stor del, vilket jag är otroligt tacksam för!





 

 


Emilia: Åh, jag blir alltid helt till mig när jag ser svenskar i AZ - Johanna, om du råkar läsa, välkommen hit!

- Haha ja! Inte som i Sverige precis! 









 

leif ([email protected]) Om: 
Nu har Ivan också kollat in bloggen o tycker det ser helt ol ut. Hade 



- Vad bra att han tycker om min blogg ;)





 




Sandra – Breakaway:Svenskar har mycket att lära om hur man uppför sig ute bland folk;) Jag slutar aldrig förvånas över hur vänliga alla är här!

- Ja absolut, i alla fall de flesta av dem!






tiildalarsson.blogg.seOm: 
ååh har du insta?

- Yes, alltidlillan






selmaskype med klassen ska vi absolut ordna! hade varit fett! <3

- Hade varit grymt ju!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0