they laugh at me because I'm different; I laugh at them because they're all the same.

2012-08-23 | 04:38:00
Kan ju börja med söndagen. Jag tog mig en power walk och det var väldigt varmt ute så det såg ut som att någon hällt en hink med vatten över mig.. hehe Efter det gjorde jag lite läxor och vi åkte och kolla på hus! Hitta några ritkigt fina, galet vad stora alla hus är här i USA jämför med i sverige. Ett hus för 3 här är som ett hus för 5 i Sverige haha Man kan också se vart det finns hus genom att kolla efter Amerikanska flaggan, så det är vad vi mästadels gör när vi åker bil haha
Efter husletande åkte vi till walmart, jag handlar alltid alldeless för mycket där, vet inte riktigt hur jag lyckas.. 
 
Kvällen avslutades med frukost! haha Så när vi kom hem ställe jag mig och gjorde omelett till dom andra och äggröra med grönsaker till mig ;) Gött avslut på dagen!
Måndag, tisdag och idag har jag bara varit i skolan och tränat, inte gjort ngt speciellt, trött som en apa när jag kommer hem så somnar oftast vid 8 vaknar igen vid 9 och lägger mig vid 10 haha inge bra! Men jag går ju upp senast vid 6 varje morgon så behöver ju min skönhets sömn ;)
 
Började i lördags med att mål att göra 100 sittupps/magträningar varje dag, vilket jag hållt fram tills idag i alla fall, hoppas jag kan hålla det fram över med. 
 
Gjorde även detta kollaget av bilder och hängde upp på min vägg. Nu kan jag både somna och vakna med mina fina vänner och familj brevid mig!
 
Lite om vad som hänt och sådär, är det ngt ni vill höra mer om eller så e de bara att skriva en lite kommentar. Så himla roligt att få kommentarer även om det bara är "Hej, hoppas du får en bra dag" eller whatever!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är så avundsjuk, vill också åka som utbytesstudent :((( är tyvärr för gammal nu... (18) :((( ha de super kul!

2012-08-23 @ 11:06:31
Postat av: Anonym

Idag ska jag på informationsmöte om utbytesår!
Antar att det är morgon där nu, så god morgon!

2012-08-23 @ 16:19:32
Postat av: clara

vilka är du med i usa? alltså har du några kompisar eller värdsyster och hennes kompisar? du kanske har skrivit det längre ner men hittar det inte! hehe

2012-08-23 @ 17:08:03
Postat av: Alma

Var på intervju för utbytesår i förrgår och det gick verkligen skitbra!! Har velat det här så himla länge och bara väntat väntat väntat på den dagen då intervjun skulle komma, trodde verkligen inte att den skulle komma och trodde inte jag skulle kunna åka pga att det är så dyrt. Men nu har jag varit på intervju och är asnöjd och hon sa att det var den klockrenaste intervjun hon haft!! Så vill väl tacka dig för allt pepp och så du skrivit på din blogg (din förra också!) och dessutom så har vi mejlat lite för länge sen och där fick jag massor av pepp och tips! Så tack så mycket för det, och tack för en jättebra blogg :-)))

2012-08-25 @ 12:56:05
Postat av: Fredrik Lavesson

Blir så taggad av att läsa allt du skriver! Vill verkligen komma iväg nu... Jag slänger in en länk till dig på min blogg. :)

2012-08-25 @ 18:32:00
URL: http://usafredrik.blogg.se/
Postat av: Aleex

Hello there!
Fick lite ångest när jag kom på att jag inte läst din blogg på ngn dag! Du ska veta att jag följer dig vännen! Kul att höra och läsa om dig gulle! We miss u <3

2012-08-26 @ 21:32:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0