When the weekend starts!

2012-08-04 | 08:21:18
Idag har vi som vanligt varit i skolan. Träffat en trevlig prick i engelskan, dock pratar han konstant om sin bil och jag fattar ingenting! 
 
Efter skolan kom Travis och Wyatt för att plocka upp oss. Vi åkte till en mexikansk restaurang och käka burito, mumma! Jag tog en som dom föreslog. Det var som kallops inuti buriton förutom potatis ;) haha men det var gott. 
Vi skulle på bio och innan den börja 5.30 så gick vi i lite affärer, jag shoppa lite grann på Victoria Secret, hihi första gången i USA! 
Skolan:
Det blev att kolla på "Batman: the dark knight rises! Den var 3 timmar lång men varje minut av den var spännande, verkligen en film jag föreslår! 
När vi kom tillbaka hem gick vi ut och spela basketboll och sprang igenom vattenspridarna som vattna gräsmattan vid lekplatsen. Pisseblöta och goa tog vi oss in för att kolla lite OS och få "Vickan massage". 

Kommentarer
Postat av: lettersfrom.blogg.se

ååh har du insta?

2012-08-06 @ 01:52:41
URL: http://lettersfrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0