You are beautiful in every single way.

2012-08-04 | 19:04:54

Tack för alla fina kommentarer! Så glad blir man av dom! 

Fredrik Branting :Va betyder tjöta? :))

  • Tjöta betyder prata på Göteborska ;)

     

selma :hahah, då kunde du ju glänsa med dina kunskaper, verkligen ditt område ;) puss på dig vännen, ta hand om dig! <3

- Haha ja det kan man lungt säga ;) Detsamma going <3 





emeliepemeliesmörgåsgurka: det låter som du trivs. tänker på dig mycket! och låt året gå fort. älskar dig! lite mer uppdatering tack! och bilder, ja det vill jag ha!

- Ja det kommer gå fort som vinden och då ses vi igen! Bilder kommer när det händer grejer, vardagarna är inte så händelserika ;) Love you too! 







Greta - utbytis i edmonds
:Åh längtar till min första skoldag, typ i alla fall! Vill inte vara helt ensam:) jag tror också att jag ska försöka bli med i volleyboll laget men vet verkligen inte om jag kommer komma med:)

- Ja första skoldagen var speciell! Men nu efter 2 veckor i skolan trivs jag som fisken i vattnet. Mina klasser är super roliga!


 Om dom har open gym innan uttagningarna föreslår jag att du går på det och prata med coachen innan! Jag gick på det och insåg att jag aldrig skulle komma med i laget för jag var för dålig :P Så nu blire badminton!



Claes-Göran Lans: Hej........... Kul att allt fungerat och att du kommit tillrätta i din nya miljö. Skall bli kul att följa dina inlägg i fortsättningen. Ta väl hand om dig. :)

- Ja vad roligt att du läser den! Tack detsamma!



Tilda
:AAAAH vad kul!! kan du inte börja lägga upp fler bilder?

Josefin: Ta massa bilder, vill se hehe :D

- Bilder kommer när det händer saker här, träffat vänner osv. 









Eira :JAG VILL HÖRA ALLT!! Hoppas du har det hur bra som helst tjejen. Älskar ju dig du vet :)) puss

- Haha läs min blogg och skypa med mig!! Älskar dig med & allt e toppen, puss <3






Anna:Åååååhh va skönt att du är framme ordentligt! Fint att flygresa m byten å allt gick bra trots lite "strul". Duktiga du!!! Hoppas att du kommer trivas bra hos din v-familj. Stoora kramar från Kjellstorparna! <3 



- Ja jag är glad att jag kom fram, och att min packning tillslut hamnade i mina händer (Det kom inte med mitt flyg så fick det en dag senare). Kram från lilla mig, hälsa familjen så gott!




Sandra - Breakaway :Åh, så spännande :) Jag kommer ihåg första gången jag landade i USA och allt var så nytt.

- Ja det är en helt ny känsla, alla är så himla trevliga!





Theres: Låter som att du klarade flygresan galant , vilket jag inte alls tvivlade på. Ser fram i mot nästa inlägg . Puss å kram

- Ja men visst, trots strulet kom jag minsann fram ;) Kommer fler! Puss mitt hjärta







Johanna: Hej! Jag råkade komma in på din blogg av en ren slump och blev genast glad över att se att det även finns andra svenska i Arizona. Jag kom hit som en au pair för en månad sedan och bor i Scottsdale! Gillar din blogg!

- Nej vad roligt! Du får gärna lägga till mig på facebook eller så! Tack :D




 

paula :Åhhh vickan!! Hur har du det??? Jag är glad att du har kommit fram ordentligt, men nu vill jag höra allting! Och lycka till på din first day of high school tomorrow, kommer bli hur bra som helst! LOVE<3 



- Jag har det bra Paula! Du kommer få höra ALLT! Love you!







Anna :HA ETT GRYMT ÅR VICTORIA! :D jag är lite avis på att du får åka iväg så tidigt, själv har jag en månad kvar i Sverige! Hoppas flygresan har gått smärtfritt och att du kommer trivas i varma AZ! Om du har tid får du gärna skriva lite i gruppen hur flygresan var, hur det var att träffa familjen för första gången, hur engelskan går osv! Hade varit roligt att veta nu innan vi andra beger oss iväg! Men njut av tiden och koppla bort Sverige! Och ha det otroligt bra nu! :) Jag hoppas kunna träffa dig och de andra jag inte träffat än på en återträff sen när vi alla kommit hem. Men nu har vi 10 månader framför oss! vi hörs! :) /Anna

- Ja det har börjat bra i alla fall! Tror detta året kommer bli helt galet bra! Önskar dig all lycka med ditt år så hörs vi och kanske ses med :D Kram










selma :herrgud, kan verkligen inte fatta att du åker! det är helt sinnes!hoppas du får det helt underbart. kommer sakna dig min fina vän! <3

- Jag har det super bra! Saknar dig i skolan min spillevink :/ Vet du vad! Vi måste köra skype med

klassen sen när ni börjat skolan! Så roligt det hade vart :D puss 











JESSICA:Åh, vad spännande, stort lycka till då i USA! :D 






stina:åh vad roligt, lycka till på flygturen! :)

Tack så mycket!




Kommentarer
Postat av: selma

skype med klassen ska vi absolut ordna! hade varit fett! <3

2012-08-05 @ 00:36:24
URL: http://selmac.devote.se
Postat av: Emilia

Åh, jag blir alltid helt till mig när jag ser svenskar i AZ - Johanna, om du råkar läsa, välkommen hit!

2012-08-08 @ 02:49:10
URL: http://emiliaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0