Hello December!

2012-12-05 | 04:06:28
Det har varit glest med bloggandet det senaste men har haft fullt upp. 
Torsdag förra veckan va jag hemma sjuk, sen hade vi match på fredagen som jag stog över. 
I lördags va jag och min värdsyster (tyska) på Tempe Arts Festival och träffa andra utbytisar från vår organisation. vi hänge super länge på Urban Outfitters, älskar den butiken! Sedan fick jag en efterlängtad tonfisk macka! Äter så himla lite fisk här så det var himla gott.
Lördag kväll spenderades med vänner och sedan sleepover. 
Söndagen kom vi hem vid 10 på morgonen och jag gjorde läxor hela dagen. Har även en extra uppg. i historian och gå och se Lincoln filmen, så det gjorde jag. Satt 2 1/2 timmar i bio mörkret för mig själv och noterade saker om filmen. Den var hyfsat bra dock, även om jag inte riktigt förstod allt. 
Igår och idag hade vi tournament efter skolan, och i morgon är sista dagen! 
En liten uppdate om de senaste dagarna, händer inte så mycket speciellt här annars. Dagarna är i stort sätt lika dana: Skola -> Fotboll -> Äta -> läxor -> Sova.
Önska min säng såg ut såhär. Jag har ju katter så det räcker i alla fall!
Söndagens plugg
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0