I care. I will always care.

2012-12-20 | 04:36:01

Idag var första dagen av finals. Jag hade det i Engelska, Grafisk Design och sports medicine. Engelskan va ganska svår då det är gammal engelska och man ska kunna förstå texter från tex. Shakespear, inte det lättaste. Jag stressade igenom halva textet så får se hur den gick. 
I Grafisk design hade vi Party, det var vårt finals. Så gjorde vi det bra fick vi bra betyg, gjorde vi det dåligt fick vi dåligt betyg. Men vi va duktiga så fick 100%.
sist hade jag Sports medicine, det gick toppen. Fick 100% så det va gött. 
Slutatde skolan 12.18 sedan hade jag träning. gick inte särskillt bra för mina shin splints dödar mig för tillfället så gör ont hela tiden när jag springer. Fick dock ett isbad efter träningen. Först trodde jag att jag skulle dö av kylan, men efyer en stund va det ganska gött. Vattnet va 10°c o jag stod i det i 10 min men de va riktigt skönt efter o gjorde inte alls ont längre! 
 
Nu kollar jag på Ängel i New York. Mysig film såhär i juletid! 
 
Köpte lite Svenskt från IKEA i Söndags!
Pynta julgranen! 
Fick paket från mina fina vänner i Sverige. Saknar dom otroligt mycket o speciellt nu när julen kommer. 
 
Massor med julkramar till mina fina vänner och familj, hoppas ni får en underbar jul 
 
Q&A
Maria: Valde du själv att hamna med en annan utbytesstudent eller blev du bara tilldelad? :)
När jag fyllde i ansökan så kryssa jag i att jag kunde tänka mig att bo med en annan utbytesstudent. Min värdfamilj valde henne o mig så så blev de :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0