don't stop believin'

2012-07-15 | 12:49:09

Igår var jag ute med mina otroligt fina vänner som jag kommer sakna så galet mycket. Hade en helgrym kväll med massor av dans och hejdå kramar, känns sjukt att jag ska åka om 6 dagar men det är ju en hel vecka och jag känner mig väldigt lyckligt lottad att få åka så tidigt och till den familjen jag fått. 


Sandra - If it comes in p...Om: Visum och flygbiljetter!

 

Jag hämtade ut mitt i dag :D

 

- Jag tyckte allt kändes mer verkligt efter att man hämtat ut passet!

 

clara Om: Closer than you think.

 

hur mycket fick man i stipendet? om man får fråga, vill gärna själv åka men skulle bara ha råd om ett stipendie hjälpte mig på traven lite

 

- Asså jag kan säga att jag suttit i många timmar och letat efter stipendier för för mig var det ända sättet i början också. Men jag gav mig tusan på att jag skulle klara detta och jag har jobbat som en galning för det. Så stipendier är bra men försök att hitta ett jobb, vilket som helst så ska du se att det ändå ordnar sig bara du tror att du klarar det! Stipendiet låg på 7000 om ja inte minns fel.

 

THE TRAVELLER » din perso...Om: Visum och flygbiljetter!

 

Vad roligt! Måste kännas lite läskigt när det nu är så nära och att du ska vara borta så himla länge? :)

 

- Ja det känns helt galet! Igår var faktiskt första dagen jag kände mig nervös. Jag ska liksom åka någonstans som jag inte har varit förut efter att ha bott i exakt samma stad i samma hus hela mitt liv. Men det ska bli otroligt häftigt! Detta ska absolut bli min livs resa och ingenting kan stoppa mig ;) haha

 

Anonym Om: senaste nytt!

 

kan du inte lägga upp packlista? :)

 

- Jag är på gång! Ska bara skriva in den i datorn så kommer nog idag eller imon!

 

Jennie Om: Hur jag får ihop pengar

 

Hej, Hittade din blogg idag och har läst igenom alla dina inlägg. Ville bara säga att du har en väldigt inspirerande blogg och jag älskar hur du alltid låter så glad och positiv! Nu till saken, detta may sound as a rude question men du skulle samla ihop 50 000, hur långt har du kommit hittills? inget svar behövs, är bara väldigt nyfiken! Massa lycka till, till dig i Arizona!

 

- Åhh tack, vad glad jag blir, det värmer verkligen! Absolut ingen rude question :) Helt ärligt så har jag ingen aning om hur mycket jag tjänat ihop då jag sparat lön, dricks, studiebidrag sedan spenderat lite då och då så kapitalet har gått upp o ner hela tiden. Så jag är ledsen men jag har inget svar på de :( Mina föräldrar har lagt ut mer än hälften av alla utgifter så skulle kanske säga att jag nått upp till 40 000 men ingen aning. (allt som allt 40 000 men att jag använt dessa pengar till körkort och liknande). Tack så mycket!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0