Feel it all around

2012-07-17 | 01:23:31
Åhh idag börjar jag faktiskt bli nervös. Känns verkligen att jag ska åka snart. Främst för att jag är en person som planerar saker flera veckor i förväg men nu kan jag bara planera fram tills på lördag sedan har jag ingen aning om vad som händer egentligen. Jag slutade jobbet förra söndagen för att kunna vara ledig och vara med vänner nu denna sista veckan. Men självklart har alla fixat jobb och är upptagna med det haha känns konstigt då det alltid är jag som jobbar men nu är helt ledig. Jag tror det också får mig att tänka på allt jag faktiskt kommer lämna här, sånna småsaker som gör mig riktigt glad. Men jag får se till så att jag håller mig sysselsatt resten av veckan nu så tror jag starten i AZ kommer bli lättare :)
 
Har börjat packa den enorma resväskan nu, jag kör på en hokey bag då den var lättare än resväskan som jag tänkte ta, men stor är den i alla fall. När jag lagt fram kläderna på min säng säger min syrra helt alvarligt: "Är dedär allt du ska ha med dig?!" Jag tyckte de va mycket kläder men inte enligt henne så blir att ta mig en sväng till min syster för att spana ut mer kläder, vill dock inte ha för mycket md mig då jag lär köpa en del där. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0