Just because we do bad things does not mean we are bad people

2012-07-18 | 23:17:03
Tjenare! Tre dagar kvar, eller två heldagar innan jag åker. Dom senaste dagarna har jag vandrat här hemma, träffat lite vänner och sagt hejdå. Sa hejdå till Tommy i Måndags, arbetskollegorna igår och var och hälsa på "gammel farbror" idag och tog en sista fika innan jag åker. Har lovat han att vi ska brevväxla när jag är borta för att han ska hålla sig uppdaterad. Han använder inte riktigt internett då han är 98 år ;) Träffa Selma, Emma och Nina för att säga hejdå idag med, jag baka min finfina micro kladdkaka! Även varit ute vid havet med syrran och ätit lite brie och diggestivkex! Mysigt i solnedgången. Kommer sakna mina fina vänner och familj! 
 
 
EmmaSelmaNina
 
 
Syrran vid havet idag
Syrran och jag som småttingar! - Let's be young and free while we still can
 
 

Kommentarer
Postat av: Anna

HA ETT GRYMT ÅR VICTORIA! :D jag är lite avis på att du får åka iväg så tidigt, själv har jag en månad kvar i Sverige!
Hoppas flygresan har gått smärtfritt och att du kommer trivas i varma AZ!
Om du har tid får du gärna skriva lite i gruppen hur flygresan var, hur det var att träffa familjen för första gången, hur engelskan går osv! Hade varit roligt att veta nu innan vi andra beger oss iväg! Men njut av tiden och koppla bort Sverige! Och ha det otroligt bra nu! :)
Jag hoppas kunna träffa dig och de andra jag inte träffat än på en återträff sen när vi alla kommit hem. Men nu har vi 10 månader framför oss!
vi hörs! :)
/Anna

2012-07-21 @ 16:30:59
URL: http://enligtmyself.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0