Turn everything upside down.

2012-03-13 | 23:17:29
SLEP-test underhöll mig mellan 17-19. Det var ca 70 frågor hörförståelse sedan lika många läsförståelse. Sitter nu här med världens spränngande huvudvärk.. Tror inte provet var så svårt, mest överenkla frågor.
Efter testet prommenera jag och två nyfunna utbytesstudenter till en restaurang för att äta indiskt då magana bara skrek efter det!
På götaplatsen hade dom som en festival av något slag, antagligen eftersom det är persiskt nyår nästa tisdag var det nog för att fira det!
Har du redan fått börja välja ämnen till high school? Vad finns det att välja mellan, på just skolan du ska gå alltså?:)
- Yes, redav valt dom jag ska ta också :) HÄR finns alla classes man kan välja mellan :)

Kommentarer
Postat av: Alma

Jag älskar din nya design! Men provet gick bra då? :)

2012-03-14 @ 14:17:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0