Your inside will be the same.

2012-03-15 | 21:30:28

Jag gjorde ju som sagt ett tuberkulin test i måndags och skulle dit för att avläsa det idag. Jag var frisk! Fick då ett intyg om detta och så sa sjuksköterska "jag sätter på lite extra stämplar för det brukar Amerikanarna gilla". Hahah känns verkligen som det är så!


Jag har hunnit med att köpa film och batteri till denna godingen!

 

Så nu blir det några gamla hederliga foton fram över!


Jag har också bokat tid för tatuering(!!!) det blir under påsklovet eftersom jag inte fyllt 18 ännu. Jag är så excited!





Alma om Turn everything upside down.:

Jag älskar din nya design! Men provet gick bra då? :)

-Tack så mycket, det gör jag med! Ingen aning om hur provet gick. Men förhoppningsvis gick det bra :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0