Better with one than none

2012-05-27 | 11:40:48
Lite fråger har jag allt fått så får väl svara på dem nu innan jag drar till jobbet!

Closer than you think.:

Härligt!! Vad va de för stipendie du hade fått?? :)

-Det är ett stipendie ifrån Göteborgs Arbetarstugor. Man får det för studier uttomlands, där man inte får CSN, om man skriver om sin kontakt med Göteborg.

*
Closer than you think.:

Hej. Funderar på att åka som utbyteselev 13/14, och undrar bara vilket är du är född? :) ha det bra

- Om du funderar på att åka tycker jaag verkligen att du ska göra det! Jag är så GALET taggad på att åka nu och det ska bli en sådan otroligt upplevelse! Jag är född 1994.
*

FRÅGESTUND!:

Favoritårstid? :) - Jag gillar alla årstider lite på sitt sätt. Men framförallt är ju sommaren helt underbar!

Favorit usa film? - Den va inte lätt,, Jag är filmgalen så älskar många filmer. Men en film som alltid hängt med är Mean Girls.

Vad kommer du att sakna mest? - Familj och vänner. Sedan när jag kommer dit kommer det säkert vara annat som jag inte kan komma på nu. Jag tror det kommer vara vardagliga saker.

Är du rädd för att gå upp i vikt? ;) - Jo det är jag allt. Älskar mat och sötsaker men samtidigt älskar jag att träna. Ska försöka få en balans på detdär!

Vad har du tänkt föra för presenter till värdfamiljen? - Det vill jag inte säga här om min v-familj hittar hit.

Slask eller lera? - Lera

När grät du senast och varför? - Ingenting jag tycker behöver tas upp här, men jag är ju bara människa.

Vad längtar du till mest med att åka till usa? :) - Åhh, min v-familj, skolan, prova på sporter, maten. Tja, vet  inte om det finns något som inte är intressant på sitt sätt! Så allt skulle jag säga

Finns det nånting som du inte längtar till med att åka? :) - Lämna människor här hemma.

*

(tog en fotorunda vid Röda sten med en kompis här om dagen)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0