Spain!

2012-05-02 | 18:16:00
Efter två veckor i Spanien känns det nästan som en vardagssyssla. Gå upp till frukosten, praktik, sola, lunch, plugga/studietid sen middag och "fritid". Men det är ändå lite semester att kunna äta bufé 3 gånger om dagen med massor av mat att välja mellan, ligga vid poolen eller havet större delen av dagen och njuta av varma kvällar på balkongen med trevliga rumskompisar. Jag åker ju som sagt inte med min klass utan med samhällstrean. Dom har varit väldigt trevliga och snälla mot mig får jag ta och säga, släppt in mig i klassen och jag har inte känt mig utstött över huvud tagen och det är jag väldigt taksam för. Att bo under samma tak som två galningar i (snart) tre veckor har gått förvårnansvärt bra. Så 10  månader med en av mina värdsyskon kommer nog inte vara så dåligt ändå :)
Nu i helgen kommer The Global Championship tour hit till Oliva Nova med alla dess tävande boendes på hotellet lite häftigt.
Hotellkomplexet
Helt okej att ligga här varje dag.

Kommentarer
Postat av: Claes-G Lans

Skönt att höra att rumskamraterna är snälla. Känner ju ett visst ansvar för det. Häe har varit sommar i Göteborg ett par dagar. Det skall bli lite sämre nu. För övrigt allt bra här. Ha det så bra de dagar som återstår.

2012-05-03 @ 10:36:55
Postat av: Alma

Åh herregud vad härligt det låter!

2012-05-04 @ 12:14:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0