Without struggle there is no progress.

2012-05-30 | 11:34:16
Today it's 50 days until I'm leaving for USA. Det känns som att det är jättelång tid kvar men när jag går igenom vad jag ska göra dessa sista veckorna är det så otroligt nära! Jag är så galet sugen på att bara åka nu. Min kompis kom hem igår och jag har saknat henne något otroligt! Nu när hon är hemma och man hör henne berätta om hur hennes år har varit är jag så excited to go! Jag ska försöka ta en vecka i taget nu, med sista veckan i skolan och denna klassen, jobb, säga hejdå till vänner och liknande.
'
Jag ska börja i 3an det året som jag kommer hem. Eftersom det nu på gymnasiet byts till GY11 blir det ganska mycket komlikationer när jag kommer hem. Min rektor sa dessutom att jag åker i den värsta tiden just för att detta ändras men att vi kan ordna det, bara att det blir mer arbete för mig. Jag kan ju lugnt säga att jag är superglad så länge jag får börja 3an när jag komme hem och inte behöver gå om alla åren.
**
Nu ska jag skriva klart mina 2 sista arbeten i Svenska skolan för denna gången. Nästa gång sitter jag i Basha High School, så nice!

En bild på en fin tatuering såhär på slutet med!

Kommentarer
Postat av: Lilly

Vilken skola går du på här i Sverige? Jag är också 94a och ska på utbytesår i år, min lärare sa att skolledningen får välja om vi "övergångselever" ska gå enligt det gamla eller nya systemet, men jag kommer få mitt gamla vanliga betygssystem när jag kommer tillbaka :)

2012-06-03 @ 20:15:55
Postat av: Anna

Gud vilken fin tatuering!

har länkat dig på min blogg, länka gärna mig om du vill! :)



Nu är det inte lång tid tills alla utbytisar åker! läääängtar! :D

2012-06-03 @ 21:12:30
URL: http://enligtmyself.blogg.se/
Postat av: stina

vad står det på tatueringen? :)

2012-06-04 @ 19:17:54
URL: http://stinaerika.blogg.se/
Postat av: Anna

Vad snällt :)



jo jag tror jag hörde det i videon på Eiras blogg ;) Men hur ska du göra då när du kommer dit? Då kommer ju vfamiljen se, hehe :)

2012-06-06 @ 10:33:33
URL: http://enligtmyself.blogg.se/
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Så roligt:) Det kommer garanterat vara värt det! Jag åker som collegestudent snart!

2012-06-06 @ 12:20:12
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.com
Postat av: paula

Åh vad jag saknar dej! Och tatueringen är så fin! Kommer hem den 25 juni så efter det måste vi ses så snart som möjligt!!! LOVE YOU<3

2012-06-08 @ 01:09:49
URL: http://psintheus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0