I just want you to be happy

2012-11-10 | 07:23:57
Igår köpte jag nya fotbolls skor! Mina var helt söndriga och jag kunde sticka in handen på sidan av dom haha.
Mina nya fotbollsskor! Passar toppen bra till mina träningskläder/springskor som går i svart/rosa/grått!
 
Idag hade vi en massa spel under träningen. Det va så otroligt roligt att få spela och verkligen känna att man var ett lag. Mina knän gjorde inte ont och det var så galet roligt att spela och se att vad man tränat på används i matcher också! Ser fram enormt mycket tills serie matcherna börjar!
Nu blir det långhelg med ledighet på måndag med eftersom det är veterans day. Super lyxigt! 
 

Kommentarer
Postat av: selma

galet snygga!

2012-11-10 @ 14:12:18
URL: http://selmac.devote.se
Postat av: Magnus

"Gör sketa snygga" hoppas dom gör många mål.

2012-11-10 @ 17:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0