Never give up

2012-11-08 | 05:50:00
Andra dagen av träningen idag. Ush säger jag bara för allt springande! Jag är inte van vid detta och tycker minst sagt att tränaren går ut ganska hårt såhär första veckan. Men det är bara att hänga i. Jag var riktigt nere efter gårdagens träning och väldigt nervös inför dagens.
 
Det enda jag kan göra är mitt bästa, och det får bära eller brista. Jag bryr mig för mycket om vad andra tycker, tjejerna i lagen spelar i klubb lag så de spelar även utanför skolan, inte konstigt att jag har svårt att keep up with them när det gäller sprigningen. 
 
Men idag så gjorde jag alla övningar, och jag kom inte allra sist ;) Men varenda liten del av mina ben värker för tillfället, men känns ganska skönt att känna att man gjort något. 
 
Händer inte så mycket här mer än skolan och träning, mina värdsystrar var och dansa så jag passade på att lyssna på hög o go musik medans jag diska! Toppen kväll, nu blir det att sova! 
 
 
Q&A
 
Anonym - Heej! Vad saknar du mest att äta från Sverige? Du är så himla fin!
- Tack fina du! Jag saknar fisk, framför allt lax. Men även potatis, kött och allt möjligt haha 

Kommentarer
Postat av: Anonym

MEN, vad saknar du för svenskt godis?? Vad saknar du för jul?
Kramis

Svar: Haha, jag saknar marabou, lösgodis (även det som inte är choklad), bilar, tutti frutti exotic. Dessa saknar jag nog mäst :)
vaiusa.blogg.se

2012-11-08 @ 09:48:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0