Thanksgiving/Black friday

2012-11-24 | 06:10:07

Igår var det j som sagt Thanksgiving.
Jag sov in till 10, gjorde i ordning mig sedan åkte jag och mina värdsystrar till värdmormor. Vi lekte med hundarna tills resten av gästerna kom. Det var massor av god mat, kalkon, brysselkol, skinka, etc.
Vi käkade och sedan låg vi i matkoma i soffan ett tag. Sen även underbar pumpa paj och chokladpaj! Gudomligt god mat och supertrevligt sällskap!

 


Åkte senare till M för bonfire. Det var 10°c ute så vi drog oss in ganska snabbt igen, sov i soffan ett tag sedan vid 00.00 hoppa vi in i bilen för att åka till San Tan mall för att shoppa! Vi ville in på Victoria's secret men dom öppnade inte förän kl 6 på morgonen och forever 21 var inte öppet alls. Lite tråkigt att de affärerna man verkligen ville in i inte var öppna. Men vi gick till Starbucks och fika innan vi tog bilen hem igen! Även om jag inte köpte något så fick jag se/uppleva black friday och det var superkul! 

Väl hemma vid 2.30am så var jag supertrött och somna. Vaknade sent vid 11 idag och skypade med mamma o pappa. Gick tillbaka i sängen och kolla på serier. Vid 4 tiden åkte vi för att kolla på Bio. Den vi ville gå på var slutsåld. vi käka middag på T.G.I Fridays och sen blev det Taken 2, bra film! Tycker dock om första filmen mer. Nu e jag hemma igen och trött som vanligt haha God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0