You have come this far, don't give up now

2012-11-12 | 04:44:37
Glömde berätta att jag var på Skyfall igår med Wyatt! Vi var och käka sen fick vi alla för oss att gå på bio, men vi kunde inte enas om en så gick på olika. Skyfall, James Bond var bra i alla fall! Tycker om de äldre mer men den var bra. Den var dock lite konstig för man satt o skratta var o varannan minut, känns inte som en Bond film. 
 
Idag så var jag som sagt och shoppa med Emilia. Super trevligt och ovant att prata svenska haha. Men fick köpt mig ett par saker som jag behövde och sådär vilket var skönt. Tack för en trevlig dag! 
Imorgon blir det upp tidigt för träning. Eftersom det är Veterans day är jag ledig från skolan men inte träningen. 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Madeleine Hutchinson

Skönt att vara lite ledig. :)
Ny på din blogg och jag önskar dig all lycka i USA. Hur länge har du varit där nu?!

2012-11-12 @ 15:42:21
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0