I hope you're happy

2012-10-30 | 06:32:02
When life feels heavy, listen to old Swedish summer music. 
 
Idag var första dagen av fotboll (soccer) uttagningen. Jag är ju senior vilket betydet att jag endast är tillåten att spela i det bästa laget. Fick veta att det endast är 3 stycken från förra året i det bästa laget, som inte är här i år vilket gör det ganska svårt för mig att komma med i laget. Jag har inte spelat på 2-3 år, men jag ska göra mitt bästa!
 
dagens test var:
  • Springa 2 miles (3,2 km) på tid. Jag klara det och kom inte sist i alla fall. Men kan lugnt säga att det är tugnt att springa på en löparbana i 30°c värme, 8 varv.
  • 40 foot så snabbt man kan. Sprang inte precis snabbt men gjorde så gott jag kunde. 
  • Göra "inspark" till en box. Träffade inte så många bollar i boxen, men strax utanför men de sa att jag gjorde bra skott ändå. 
  • Sköt för att se hur "snabbt" vi sköt. Gick okej det med.
I helhet gick det okej. Hoppas på att jag gör bättre ifrån mig resten av veckan men är ändå nöjd med min insats efter så långt uppehåll. 
 

Kommentarer
Postat av: S

Svensk sommarmusik är absolut uppiggande. Kul med fotboll och lycka till under uttagningarna då!

2012-10-30 @ 22:47:32
URL: http://basbeballwife.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0