I never let myself need anybody. Ever.

2012-10-21 | 18:40:31
Jag överlevde haunte house! Det tog oss ungefär en timma att åka dit. Jag va riktigt nervös i bilen och när vi stod i kön. Det var även massa "läskiga människor" som gick runt o skrämde folk i kön. Jag tog även kort med en! 
Jag gick 5 personen frammifrån. Dom framför mig blev skrämda hela tiden och min hand var sönderklämd av min vän som gick bakom mig haha Jag bara skratta hela tiden och var inte alls så rädd som jag trodde jag skulle vara. Jag hade en riktigt rolig tur! Väl hemma hos F så kollade vi självklart på skräck film! Kommer inte ihåg vad den hette men den va riktigt bra i alla fall! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0