Live your dreams

2012-10-24 | 08:08:28
Gårdagen beståd av skola, plugg och en go joggingruda på 4.6 km. Har inte sprungit på jag vet inte hur lägne, inte långt i alla fall så det känndes väldigt skönt. 
Idag hade jag skola som vanligt, fick massa plugg till slutet av veckan. När jag kom hem åkte jag o min amerikanska värdsyster och shoppa! Blev ett par jeans (välbehövliga!) och 2 BH från Victoria's secret och fick ett giftcard på $15!
När jag kom hem så bestämde jag mig för att jag borde ta en likande springtur som igår, var dock mör i benen så blev 4 km. 
Jag ska ju gå på tryuts för fotboll/soccer med start på måndag och jag har hört att ett "test" är att springa 3 miles, vilket är 4.8 km så jag håller på o träna inför det. Bra att börja en vecka innan...
Nu ska jag sova, så skönt! Imorgon är det banquet med badmintonlaget, ska bli spännande och roligt att träffa alla igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0