My Favorites!

2012-10-26 | 05:27:48
Mina favorit serier för tillfället som jag följer här i USA på TV. Så underbart att kunna se dem med en gång dom kommer ut, än superlångt efter i Sverige! 
Denna serien började i år och jag är fastklistrad varje onsdag kl 19! Det handlar om killen som ni ser här ovan, han är strandsatt på en öde ö i 5 år. Kommer tillbaka och ska "städa upp" staden från alla hemska människor. Precis som Robin Hodd!
Första sesongen av Beauty and the Beast, den är superbra och jag tycker verkligen om skådespelarna. Handlar om en kille som räddar en tjej. Precis som filmen beauty and the beast. En "odjur" som lever undangömt och endast en tjej som vet om att han finns, tjejen han rädda när hon var liten.
The Vampire Diaries sesong 4 är det som gäller nu. Jag bara älskar denna serien! Triangeldrama, vampyrer, varulvar, vampyrjägare, snygga killar, high school! 
Sist men inte minst! Jag trodde inte en till sesong skulle komma ut men va precis och kolla på min kära streaming sida och sesong 3 är ute! Har missat 4 episoder så nu blir det att ta igen missade så jag kommer ikapp när de går på TV! Denna serien är om gänget ovan som bor på Hawaii och jobba som poliser. Polisserier är en favorit och absolut denna! 
 
 

Kommentarer
Postat av: linnea

Hej! Jag ska åka iväg till usa som utbytesstudent nästa år, och är just igång med att skriva brev till min familj och allt det där, och jag har några frågor. Ska man skriva brevet formellt eller informellt? Ungefär hur långt ska brevet vara och kan du ge några exempel på

2012-10-27 @ 23:45:27
URL: http://linneaerm.blogg.se
Postat av: linnea

vad man kan skriva om? :) kram

2012-10-27 @ 23:47:18
URL: http://linneaerm.blogg.se
Postat av: amanda

Har frågestund i bloggen just nu. Gå in och ställ vilken fråga du vill, svarar på ALLT!

direktlänk till inlägget: http://onestyle.blogg.se/category/fragestund.html

2012-10-28 @ 14:58:51
URL: http://onestyle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0