San Diego - Dag 3

2012-10-19 | 04:42:23
Sista dagen vaknade jag också tidigt. Köpte en kaffe och tog en promenad till hamnen för att läsa min goa bok med en kaffe i handen. Gick därefter tillbaka till hotellet, packa, checka ut och käka frukost med killarna. Blev goa amerikanska pannkakor med nötter i och sirap på! 
Efter detta gick jag och tjejerna till Seaport village vi shoppa lite, gjorde våra egna body lotions, min doftar waves och lavendel! Efter detta slappa vi i gräset o lyssna på musik. 
Vid 4 tiden mötte vi upp grabbarna och käka mat, jag tog en laxburgare! Så gott med fisk efter allt kött man äter här, speciellt kyckling!
Väl klara tog vi oss tillbaka till hotellet, hämta våra väskor. Åkte till flygplatsen och vipps, e timma senare landa vi i Phoenix. 
Hamnen vid Seaport Village
Mina ögon
Seaport village
"gammalt" Amerikanskt godis
dimman drog in över land o de blev faktiskt riktigt kyligt!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0