9 months, Prom week, 6 Weeks left.

2013-04-24 | 06:16:45
I sondags var det var 9 marnads dag har i USA. Kan inte forsta att jag varit har sa lange redan, kanner att jag ar redo att komma tillbaka till Sverige snart. 
So Prom week, pa lordag ar det alltsa Prom och da har vi sjalvklart spirit week. Idag var det PJ day, (Alla Junioroer hade test sa jag gick bara i skolan fran 11.50-14.14 himla gott!), imon wokout clothes, tordag vet jag inte och fredag dress up. Planerna for prom ar att ga med ett par tjej kompisar; ta bilder, middag och sadar. Kommer slanga upp bilder fran det i nasta vecka, (om jag kan fa till nagra fina). 
Om 6 veckor och 2 dagar ar jag i sverige. 
Var pa 9 ars bowling kalas i sondags med, super trevligt!
 
Btw. skicka garna en kommentar om det ar nagot ni undrar eller bara vill saga, alltid roligt med lite respons! 

Kommentarer
Postat av: Eira

Just wanted to tell you I love you beautiful :))

2013-04-24 @ 08:24:01
URL: http://fearlessia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0