Sometimes it's smallest decisions that can change your life forever.

2013-04-20 | 08:08:34
Fredag igen. Veckan har som vanligt bestatt av skola och traning. Vardagen har ar ganska annorlunda jamfort med hemma i Sverige, for mig i alla fall. I sverige kunde jag pa en dag go i skolan, fika med vanner, trana, plugga och jobba. Har gar jag i skolan, gor laxor, ater, tar en tupplur och tranar. Vardagarna blir ganska langa och darfor fyller jag dom garma med traning.
 
Kanns skont att komma hem fran USA och veta att man inte har laggt pa sig, utan blivit mer fitt och fatt bra kondition, det trodde jag inte nar jag kom hit att jag skulle aka hem med. Men med ca 14 timmars traning i veckan borde det ju bli nagot slags resultat. Helt enklet finns det inte sa mycket mer att beratta om an traning. 
 
Kan ju namna att idag ar det 6 veckor kvar tills jag lamnar Arizona. Denna bilder besriver mina kannslor himla bra!
Jag kommer sakna Amerika och Alla manniskor jag traffat har otoligt mycket. Men jag kanner ocksa att jag ar redo for att aka hem. Inte idag eller om en vecka, men nar planet lyfter sa borde jag vara redo, jag har ju vetat om att dagen kommer da jag aker har ifran. Dock kommer den valdigt fort, men det ar bara att ta vara pa sista tiden jag har har. 
Fick aven Cap and Gown i veckan! So excited for graduation!!
Mmmm, Frozen Yoghurt! (fran idag)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0