I'm going to miss you guys!

2013-01-26 | 07:08:00
 
Denna veckan var sista veckan med fotbollen. I början av sesongen och säkert en vecka sedan trodde jag aldrig att jag idag skulle sakna det fina laget. Men igår när vi hade senior night brast det. På uppvärningen sa en senior, som vanligtvis är lagets clown och aldrig pratar alvar, ett fint tal och i stort sätt hela laget börja gråta. Sedan så var det själva "sermonin", vi fick, krona, blommor, tutu, fina skyltar och massa mer! I alla andras seniors föräldrar gick ut med dom på planen men eftersom att mina är i Sverige ;) och min värdmmama jobbade och mina värdsystrat tyckte det var "pinsamt" att gå ut med mig på plan. Men min sports medicine teacher/athletic trainer sa snällt ja när jag frågade om han kunde gå med mig, så jag var i alla fall inte helt ensam. 
Suddig bild dock. 
 
Detta var sisa matchen med mitt kära lag, som vi tyvärr förlora mot serieledarna. Efter matchen så var det gråtkalas igen, så himla tråkigt att fotbollen är över, önska den höll på ända tills skolan sluta! Vi var ju även på gränsen att komma med i playoffs men tyvärr så hamna vi precis utanför. Vårat lag hade svårighetsgrad 11 om man jämför med alla lagen, alltså hade vi det svåraste schemat. Dem som kom under oss hade 8.. Jag är ändå stolt över laget att vi tog oss igenom sesongen med stolthet och hade en vinnande sesong vilket vår skola aldrig har haft! Vi vann ju även en cup för inte så länge sedan! 
Delar av laget!
Jag och Kayla igår! 
Några av de fina sakerna jag fick!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0