My trip is coming to an end.

2013-05-22 | 05:03:25
10 Manader i USA idag, Galet!
Nasta Tisdag kommer min Svenska familj hit!
Nasta fredag aker jag ifran Arizona till New York med min Svenska familj. 
Jag har alltsa bara 3 dagar kvar i skolan!
  • Sondag kommer min tyska vardsysters familj.
  • Tisdag kommer min familj.
  • Onsdag tar jag graduation.
  • Torsdag har vi antagligen goodbye party.
  • Fredag sa drar jag vidare!
Syster, Mamma & Pappa 

Jag kan inte saga att jag vill aka har ifran, det skulle vara en logn. Men jag vill aka hem och jag vill stanna har pa samma gang. Jag onska sa man skulle kunna leva tva liv pa samma gang, men det gar inte. Detta aret har inte varit ett ar i mitt liv. Det har varit ett liv i ett ar. Jag har byggt ett helt nytt liv i en helt annan del av varlden an vad jag ar uppvaxt med.
Trots att jag har haft mina ups and down med min vardfamilj sa ar de anda de personer jag levt med 24/7 under mitt ar, och jag kommer sakna dom nagot galet mycket. Att inte ha tva 17 ariga systrar att tjota med varje dag kommer bli konstigt. Att komma tillbaka till Sverige och ha en mamma och pappa som jag ar van vid kommer bli annu en omstallning, precis som det var att komma hit och ha en vardmamma som man bara ser tva dagar i veckan. 
Jag och mina Norska Utbytesvanner pa Photoshoot!
 
Jag kommer sakna alla mina larare. Dom har pa ett eller annat satt hjalpt mig igenom detta aret. Antingen med kommentarer som gor en glad, pusha en nar man inte trott att man klarat mer, eller bara genom att lyssna pa vad man har att saga. Nar man far hora fran sin larare att "Adda mig pa Facebook!" eller: "I will miss you & I would adopt you as my daughter any day", da kanner man hur nara man faktiskt kommit sina larare har. 
Cordell & Jag
 
Jag kommer sakna alla fina vanner jag skaffat har. Kanns sa himla sorgligt att lamna manniskor som man precis lart kanna och inte veta om man nagonsin kommer traffa dem igen. Det ar dem som lart mig mest om High School och hur det ar att vara tanaring i USA, inte det lattaste. Jag onskar sa att det fanns en plats dar jag skulle kunna samla alla mina vanner, fran hela varlden. Atminstonde vet jag att jag har varit lyckligt lottad att fa sa otroligt fina vanner. 
Kayla & KP, vad jag kommer sakna dem!
 
Jag har besokt nya platser, upplevet en helt annan kultur och provat pa nya saker jag aldrig trott jag skulle gora. Jag tycker inte langre en 44oz dricka ar mycket soda, jag tycker $15 for en middag, eller en troja for $20 kan vara dyrt. Min kladstil har andrats till shorts, flipflops och en T-shirt! 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vilket härligt inlägg. Har följt dig ända sen... aa innan eira och paula åkte iväg(haha stalker jag är), från att du kämpade och kämpade med att få ihop pengar till nu, när du är redo att lämna usa! och det är så himla kul att se att du verkligen åkte iväg och fick ditt drömår! Tack för en jättebra blogg!

2013-05-22 @ 09:11:11
URL: http://www.itaktmedhimlen.blogg.se
Postat av: Lina

hej!
Jag ska åka till USA i höst ett år och jag undrar vad man ska ha för bankkort? Alltså vilken bank är bäst? Grym blogg btw :)

2013-05-28 @ 16:47:16
Postat av: Madeleine Hutchinson

Låter helt amazing! Hoppas du/ni får det bäst :)

2013-06-09 @ 20:14:50
URL: http://minamerikanskaresa.blogspot.se/
Postat av: Anonym

Det finns en plats där du kan samla dem, alla dina vänner från hela världen, platsen kallas ditt <3 min vän.

2013-06-12 @ 12:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0