Just so crazy!

2012-04-11 | 19:05:22
Jag tog körkort igår! Så sjukt kostig känsla att sitta själv i bilen och köra!
Jag var så galet nervös inför teorin, hade den kl 8 på morgonen! kl 9 gick jag ut från rummet med världens leende på munnen efter att ha klarat teorin!
Efter det var det bara körningen kvar. När jag först körde med min körskolelärare trodde jag att jag inte skulle klara det.. Men den trevliga mannen från Trafikverket fick fram min bästa sida och körkortet var mitt!
Jag är så galet glad och nu ska jag ut och köra en sväng :D

Kommentarer
Postat av: Erika

Grattis! :)

2012-04-12 @ 23:30:25
URL: http://erikahej.blogg.se/
Postat av: Alma

Åååh grattis!! Fy vad häftigt! :D

2012-04-13 @ 02:13:46
Postat av: Cecilia

Hej!



Grattis!! Jag håller också på med mitt körkort, ungefär vad fick du göra på din uppkörning? bara nyfiken =)

2012-04-17 @ 16:02:19
URL: http://smultronkyssar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0