Your voice is the soundtrack of my life

2012-08-02 | 05:53:12
Var på öppet gym idag för att träna inför uttagningen till volleyboll på måndag. Jag är ju senior vilket beryder att jag måste gå på uttagning för det duktigaste volleyboll laget på skolan. Jag har aldrig spelat volleyboll innan men ville prova på något nytt. Efter halva träningen tog cochen mig till sidan och berättade att jag spela med de näst yngsta laget, haha. Jag tyckte det var svårt att spela med dom men när jag såg de duktigaste spela sa jag bara att jag inte kommer gå på uttagningen och bara skratta åt mig själv och han sa att det skulle bli väldigt svårt för mig att komma med i laget. Så jag tacka för mig och gick.. Får köra på badminton nu denna första tiden. Sedan blir det antagligen Fotboll och sista vet jag inte riktigt ännu. 
(Bilder från Patricias födelsedag!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0