News! >> AZ

2012-02-03 | 17:01:45
Här om dagen skrev min vän Eira till mig! Hon berätta att hennes Local coordinator håller på med utbytesstudenterna som kommer till hösten. Hon hade sätt en bild på ej tjej som va väldigt lik Eira. Så Eira fråga vad denna tjejen hette. Guess what!!! It was me! Jag kommer alltså antagligen flytta till Tempe i AZ under ett år, till samma ställe där min kompis är just nu! Hur sjukt är det inte att jag antagligen ska komma dit av alla ställen i USA!

Jag antar att en del som läser min blogg även läser Eiras, så jag vill bara säga till er att ha inte så höga förväntningar på mig för Eira skriver grymmt bra och gör alltid intressanta inlägg. Men hoppas ni trivs här ändå, jag skriver ju ändå för att ha minnen när jag kommer hem.

Just nu har jag preference California, men det kan ju alltid ändras. Så jag håller tummarna att jag kommer till ett bra ställe!


Bara för att jag e så happy ska jag nu baka eller måla naglarna! HADE

Kommentarer
Postat av: selma

vickan, din blogg är unik och perfekt som den är! den drivs av dig så den kan inte vara annat än bra och underbar

dock får du bli lite bättre på att uppdatera ;) PUSS!

2012-02-03 @ 22:18:52
URL: http://evirse.devote.se
Postat av: Alma

Hihi jag såg det på Eiras blogg också! :) Men jag tycker din blogg är jättebra också, och ännu bättre när du kommer igång med att uppdatera haha ;) Håller tummarna för digra placering och allt!

2012-02-07 @ 16:37:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0