Picture you're the queen of everything. As far as the eye can see.

2012-02-21 | 19:28:52
Tjenare bloggen!
IDag är det FETTISdag/FETtisdag och jag bara älskar det! Man får äta semla som är så sjukt underbat gott och bara må bra! Min heliga semla blev uppäten i en trappuppgång med Selma och Emma, super mysigt ju! Alla blickar från dom som gick förbi var olsagbara.
Det händer tyvärr inte så mycket på utbytesfronten. Såhär ser det ut och har gjort de snaste veckorna.
Days Unplaced: 63
Region: West - California Preference
¨
Men jag tappar inte hoppet för det! Håller tummarna på att det kanske händer något trevligt någon dag fram över!
*
Betalade (pappa) den andra avgiften igår och är ännu ett steg närmre mitt galna år!
^
För tillfället går inte så mycket tankar till USA. Det händer så otroligt mycket nu på våren. Jag ska:
- Ta körkort
- Tatuera mig
- Praktik i Valencia i tre veckor
Men det gör inte mig bitter! Känns ganska skönt att inte få panik över det nu, det kan jag ta till sommaren.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0