Visum och flygbiljetter!

2012-07-08 | 01:10:34
Jag var igår, eller lördag morgon i alla fall och hämtade ut mitt visum som skickas hem med posten från Ambassaden. (Man måste gå till posten med ID för att kunna hämta ut brevet med Visumet i).
 
När jag väl fick se det i mina händer insåg jag att det är så sjukt nära nu! Det är två veckor kvar tills jag åker och det kan nog vara dax att inse detta nu! Känns som att jag verkligen måste börja prata engelska nu, men med vem?! Får nog prata med mig själv i spegel!
 
Igår fick jag även mina flygbiljetter (fredags alltså) och jag kommer flyga från Göteborg den 21 Juli kl 06.55 och då flyga till Bryssel, sedan till JFK och till sist till Phoenix där jag landar kl 6.50 PM 21 Juli, Arizonas tid. 
 
Har fått förfrågan om packlista. Har inte skrivit den än men den kommer garanterat så fort den är skriven! 
 

Kommentarer
Postat av: THE TRAVELLER » din personliga reseblogg

Vad roligt! Måste kännas lite läskigt när det nu är så nära och att du ska vara borta så himla länge? :)

2012-07-08 @ 11:43:58
URL: http://thetraveller.blogg.se
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Jag hämtade ut mitt i dag :D

2012-07-13 @ 22:43:50
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.se
Postat av: Emilia

Vilken terminal landar du på i PHX? Jag ska hämta min mamma på lördag klockan 7pm, hehe.

2012-07-17 @ 00:50:58
URL: http://emiliaaj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0