It’s good to be scared. It means you still have something to lose.

2012-06-18 | 18:45:39
nu är det bara 33 dagar kvar! Galet snart. Har planerat alla mina veckor fram tills jag åker iväg, känns så otroligt snart jag vill bara fara iväg nu! Dom kommande veckorna kommer gå så fort och spenderas med att slappa på mitt sommarställe, jobba lite grann, ta en tripp till Stockholm som jag berätta för att söka VISUM och gå på explorius möte. Ska självklart umgås med vänner och familj och ha det riktigt gött!

Kristin om Visum ansökan!:

Jag ska också till ambassaden den 26e, så vi kanske ses där! :)) Visst är det du Victoria från facebookgruppen väl? haha.. Tänkte bara kolla om du ville länkbyta? :D

- Ja det hoppas jag att vi gör! Haha japp jag e nog Victoria från FB gruppen ;) Självklart gör jag gärna ett länkbyte!


paula om Without struggle there is no progress.:

Åh vad jag saknar dej! Och tatueringen är så fin! Kommer hem den 25 juni så efter det måste vi ses så snart som möjligt!!! LOVE YOU<3

- Gaah det är bara en vecka! Vi ska så ses i nästa vecka! Love you too <3

 

Sandra - If it comes in pink om Without struggle there is no progress.:

Så roligt:) Det kommer garanterat vara värt det! Jag åker som collegestudent snart!

- Åhh vad roligt att gå på Collage, skulle jag med vilja göra senare! Tror vi båda kommer få otroliga upplevelser! Ha ett underbart år!

 

stina om Without struggle there is no progress.:

vad står det på tatueringen? :)

- Det står: ”My sister will always be close to my heart”.

 

Lilly om Without struggle there is no progress.:

Vilken skola går du på här i Sverige? Jag är också 94a och ska på utbytesår i år, min lärare sa att skolledningen får välja om vi "övergångselever" ska gå enligt det gamla eller nya systemet, men jag kommer få mitt gamla vanliga betygssystem när jag kommer tillbaka :)

- Jag gick på Drottning Blankas Gymnasieskola i Kungsbacka. Absolut den bästa skolan! Vad skönt att du får ha kvar det gamla! Tror det kanske blir så för mig med eller så kommer jag få blandade betyg. Ha ett galet bra år!

 

Hanna om Idag är det ingen vanlig dag, för idag är det Vickans födelsedag, Hurra, Hurra, Hurra!:

hejsan! hittade precis din blogg, jag heter hanna och ska också åka till usa nu snart. :) tänkte bara säga att jag tycker det låter rätt så najs för dig som redan fyllt 18 för du får ju testa hur det är här hemma INNAN du åker iväg (ta körkort, gå ut m.m.) medan jag som fyller i oktober (är också 94a) måste vänta ett år extra på att få göra alla roliga 18grejer... hehe nått jag täntke på bara.

ha det så bra under usa-året!!

- Hmm, både ja och nej. Självklart är det sjukt grymt att få uppleva allt nu innan. Men samtidigt så vet man vad man åker ifrån, hade det vart så som de blir för dig nu, "vet du inte" vad du skulle kunna upplevt för du har inte gjort det o då blir det säkert grymt när du kommer hem :) (förstår du hur jag menar??) Men just körkortet är jag väldigt glad över att jag tog innan jag åkte :)
Ha en grym resa!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan du inte lägga ut din packlista när du gjort den? :)

2012-06-27 @ 20:15:23
Postat av: Sandra - If it comes in pink

Jag har lagt till dig i min länklista över USA-bloggar :)

2012-06-30 @ 23:58:59
URL: http://if-it-comes-in-pink.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0