Paradise

2012-06-07 | 00:24:51
Jag är som kanske märkts värdelös på att skriva. Känns inte som att jag kan få ner allt jag vill säga i text så ska någon gång försöka mig på en videoblogg. Jag bor ju i en stad utanför Göteborg i Sverige, har alltid bott i samma stad och samma hus. Det känns jättekonstigt att ens tänka att jag ska flytta här ifrån till ett helt annat land, ett nytt rum som jag dessutom kommer dela med min tyska utbytesstudentvärdsyster vilket känns otroligt spännande! Jag brukar ofta inte ha svårt för att dela rum, tycker det är skönt, mysigt och avslappnande att ha människor omkring mig. Men 10 månade är en lång tid så vi får väl se längre fram hur detta kommer gå, spännande!
***********
Detta har inget med att flytta, ville bara dela med mig av en fin bilder från i Lördags då det var partaj med tema rock! Jag gick ALL IN! Jag hade en sådan himla trevlig kväll och för tillfället lever jag fullt ut här i lilla landet lagom ;)
Jag och min älskade syster! Yes, I have pink hair at the moment ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0