Arrival of the birds.

2012-03-07 | 14:45:19

Kom precis in efter en lång körrunda på landsvägar med pappsen! Gick faktiskt riktigt bra idag, kändes gött.

Absolut en sådan här bil jag vill ha i framtiden!

 

Q & A


Elin om Isn't it weird that everything sounds better in english?:

Åh vad härligt det låter, har du fått veta var den andra utbytesstudenten kommer från?:)

Jag ska åka om två år, så har börjat jobba och sparat och så, så tycker du gjort det jättebra som tjänat ihop så mycket all by yourself :D

- Visst gör det, längtar något otroligt! Den andra utbytisen kommer ifrån Tyskland så det är inte allt för långt bort.

Tack så mycket! Det är bra att börja i tid för det är en del pengar. Men tänk på att leva under tiden du jobbar,, det har jag inte varit så bra på vilket jag ångrar lite nu i efterhand även om jag älskar mitt jobb så kan begäran och tanken på pengar bli för stor att det tar för stor del av ens liv. You go girl! Du kommer säkert få ett otroligt bra år!

 

Alma om Isn't it weird that everything sounds better in english?:

Åh det låter ju verkligen jättemysigt! :D I Arizona dessutom!! Och hoppas att statistiken håller sig hög, det tycker jag du förtjänar! :)

- Ja Arizona där det är så sjukt varm! Jag måste bli bättre på att dricka vatten har jag kommit på om jag ska klara mig där... Tack Alma! Vad glad jag blir av att höra sådanahär fina kommentarer, gör verkligen min dag!

 

Michelle om Take the chance.:

Du åker med explorius visst? Är ute deras tidigaste New York grupp den 31 juli? Kommer du missa New York? Kram

- Precis, det har du aldelsess rätt i. Jag tror det är den 31 juli första avresedatumet är men jag mailade min kontaktperson på Explorius och fråga om hur det blir för mig, så väntar nu på svar. Så ja, det kan kanske vara så att jag missar New York men det ordnar sig säkert på ett eller annat sätt.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0