No stress & a lot of happiness is what I need right now.

2012-03-02 | 19:30:36
Våren har kommit på riktigt nu! Det var strålande sol och förvårnansvärt fint väder ute idag!
För mig betyder i år vår -> stress.
Stress innebär för mig framför allt:
-sista terminen med min underbara klass
-Hinna med körkort innan Valencia
-Fylla 18 och allt vad det innebär innan Valencia
- En överaskning för er som läser här (innan Valencia)
Jag åker alltså till Valencia tisdag V.16 innan jag åker till Valencia, så det är inte många veckor kvar!
Här är en liten bild på min nya friss! Har haft lugg förut och nu övertala mina fina vänner mig om att skaffa det igen ;) Får se hur länge den stannar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0