Love people, not things. Use things not people

2012-03-27 | 19:58:30
Händer inte så mkt på USA fronten, pratar lite fram och tillbaka med min värdfamilj som verkar helt underbar! Har även valt mina kurser nu! Har jag berättat det?
Kurserna är i alla fall (om jag får dom):
- Police Sciense (1 Semester)
- Current Events
- English 12
- Early Childhood Education I
- TV Production
- AZ/US History
- Aerobics/Weight training (1 Semester)
Jag sitter som alltid bänkad framför halv åtta hos mig, blir ju hungrig av att bara se på allt god mat som lagas! Underbart vänder ute idag och underbar dag!
Jag starta dagen med att vakna sent, plugga genom att kolla på The great debaters och skriva lite om den. Detta är en sjukt bra film som jag absolut rekomenderar dig att se! Sån fin men ändå hemsk historia som får en fastklistrad framfr TV:n.
Tog sedan en promenad till min gamla skola för att sätta upp en grej, lite nostalgisk blir man allt när man kommer tillbaka efter två år, lite kul när lärare kommer ihåg vad man heter också!
Jag tog mig en sväng förbi en kiosk och köpte en 88 galss, mumma! Promenerade vidare i bara linne och mådde så sjukt bra!
Sen blev det skolan en stund, hem och promenera med J, laga middag och äta sedan skriva ett arbete till marknadsföringen!
Tror aldrig jag hunnit med såhär mycket på en dag haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0