Eira! You turn 18 today!!!

2012-05-09 | 23:39:52
Idag fyller min underbara, galna, snygga och helt underbara vän Eira år!
Vi träffades för ett år sedan efter att ha bestämt utytesträff över bloggarna. Även min andra 1/3 Paula träffa jag då!
Så otroligt glad att jag träffat dessa undebara sötnosar för vi tre kompliterar varnadra på något mystikst sätt ;)
Hur ofta träffar man några man absolut inte känner, ver en fika för att man ska åka till USA? Känns lite sjukt,, men jag är stolt över att kalla dom nära vänner för det är precis vad dom är. Även om vi inte pratar varje dag, kanske inte på en månad, vet jag att dom alltid finns där för att lyssna och det märks inte att vi inte pratat på flera veckor. Vänner som er önskar jag alla.
GRATTIS EIRA HOPPA DU HAR DET BRA!!!
Miss you both <3

Kommentarer
Postat av: Isabella

Hej :D

Åh så fin blogg du har!

Jag ska med till Usa (Florida) i höst, ska vi länka varann? :)



Kram!

2012-05-15 @ 19:37:20
URL: http://acrosstheuniverse.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0