I Can And I Will.

2013-01-05 | 21:03:00
Har helt glömt av att berätta en grej! I förra veckan + måndag spelade jag cup med mitt lag och vi vann! Sedan fotbollsprogramet börja på denna skolan för ett par år sedan har vi aldrig vunnit någonting så detta var väldigt stort för oss och det var sjukt roligt att få vara med om!
Nu är det inga mer cupper, bara seriematcher och den sista är 24 Januari. Om vi vinner nästa alla resterande matcherna (vilket vi kan göra) så kommer vi gå till states! Så sjukt spännande och roligt att få spela med Basha Soccer Girls! Vi har många bra spelare och jag tror verkligen vi kan klara detta.
Dom kallar mig för lagets cheerleader för jag sitter alltid och skriker en massa under matcherna och varje gång jag gör mål skriker ja på svenska. Roligt att i alla fall ha sin plats i laget haha 
Jag är Nr 7
 
Jag har även fått för mig att när jag kommer tillbaka till Sverige ska jag börja med Crossfit! Jag gillar att träna, utmana mig själv, bli starkare och se resultat på min träning. Jag har inte rikigt kännt att jag fått det när jag bara gått till gymmet, inte haft något ordentligt "upplägg".
 
Så crossfit är i stort sätt detta:
Om jag lägger ner energi på det tror jag det kan bli riktigt roligt! Får se om jag känner likadant o sådär 5 månader när jag kommer hem. 
 

Kommentarer
Postat av: Alma

Åh vad kul, lycka till!! :) Och crossfit låter jättebra, lycka till med det med! ;)

2013-01-09 @ 19:52:36
URL: http://www.itaktmedhimlen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0