Stany strong.

2013-01-13 | 20:41:09
Tiden rullar på här borta i Staterna. Det är söndag igen, imorgon blir det andra veckan i skolan för vårterminen. Min fotboll tar snart slut. Väldigt tråkitgt att den är över men jag har haft en underbar tid med mitt lag. Söndagen spenderas som vanligt med läxor, film och idag blir de även cosmopolitan läsning med en kopp te! Om en vecka har jag varit här i 6 månader, bara 4 kvar. Känns som att jag har så mycket mer att se men kan inte sätta fingret på vad. 
Kan ju även meddela att det är otroligt kallt här i öknen för tillfället. Det har gått ner under 0 grader celcius denna helgen, det kallaste på 20 år! 
 
Skypade även idag med först mina föräldrar och sedan med min saknade o älskade vän som flyttat till London för 6 månader! Så roligt när man får prata med sina nära o kära o se hur dom har det. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0