Pretty Things

2012-04-07 | 15:49:38
Lite bilder ifrån igår och idag får de bli!
Köpt en kamera också!! Nikon D3100 + 18-55 mm

starta dagen med att ta en power walk med mitt nya träningsställ ;)
Farbror Ivan 97 år och syrran
Min underbara vän Anna och jag.

Tyra om I'm In!!:

Hej! Såg att du åkte med explorius. Valde du Select High School Program eller åkte du med den vanliga?

- Hej Tyra! Japp jag åker med explorius! Jag åker med "det vanliga" alltså inte Select High School

 

Nu får jag skynda! Gäster om ett par timmar!

Hare fint!


Kommentarer
Postat av: julia - USA 12/13

Tjena! Hoppas att du är lika taggad som jag är till att åka i höst.



Ska vi länka varandras bloggar? :)

2012-04-08 @ 09:51:24
URL: http://livingoutmydream.wordpress.com/
Postat av: Alma

Du skrev förut om att du saknar OTH, och jag tänkte tipsa om en annan serie! Pretty Little Liars! Den kanske verkar töntig och du kanske inte gillar den efter första avsnittet, men keep watching och du kommer vara fast! Kan luuugnt säga att det är en av mina favoritserier, och jag har sett många jag! Testa! :)))

2012-04-08 @ 22:56:26
Postat av: Annie

Hej! Annie heter jag och ska också åka som utbytesstudent i höst. Jag har lagt till dig bland länkarna på min blogg, vore kul om du ville göra detsamma! :)

2012-06-11 @ 00:58:03
URL: http://usannie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0