Where did the time go?!

2012-12-27 | 03:33:00
Igår vad det min halvårsdag i USA. Jag kan verkligen inte förstå hur fort tiden har gått. 
Även om det många dagar känts som att jag inte hittat på något har jag ändå haft många roliga stunder här. Varje månad har det varit något nytt och jag har hela tiden hållt på med en sport vilket gjort att jag alltid haft saker att göra efter skolan vilket får dagarna att springa förbi. 
Så,
  • 157 dagar har gått sedan jag lämna Sverige
  • 157 dagar kvar i Arizona
  • 5 månader
  • 24 veckor
  • 1 månad kvar av fotbollen
  • 2 månader till San Francisco
  • 3 månader till min födelsedag
  • 4 månader till Prom
  • 5 månader till Graduation
Sedan lämnar jag USA för att komma tillbaka till Sverige. Jag tycker hösten sprungit förbi och alla säger att Våren går snabbare. Så nu ska ja verkligen ta vara på varje minut och ha det underbart de sista månaderna.
En bild som får representera hösten och avsluta detta inlägget:
Sweet 16 birthday party!
Amerikansk fotboll matcher
Badminton
Woods Canyon lake
Thanksgiving
Födesedag för norsk utbytis!
Schnepf farms
San Diego
Polis akademin
Palm Springs 
 
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0